Informacja o publikacji dokumentu
Ostatnio modyfikował:
Data ostatniej modyfikacji:
Opublikował:
Data publikacji:
Odsłon: 0
Dziennik zmian

Deklaracja dostępności

Wstęp

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kurowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony www.zuk-kurow.bip.mbnet.pl.

Data publikacji i aktualizacji

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Brak opisów alternatywnych i tytułów dla części zdjęć i obrazków;
  • Część dokumentów PDF posiada błędy w warstwie tekstowej (po skanowaniu/OCR);
  • Część dokumentów PDF nie jest poprawnie odczytywanych przez programy dla osób niewidzących (np. nieprawidłowo przygotowane tabele, wykresy, obrazki, brak sekcji nawigacyjnych, tytułu itp.).

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Serwis jest wyposażony w mechanizmy ułatwiające przeglądanie treści przez osoby niedowidzące nie korzystające z technologii asystujących:

  • zmiana wielkości czcionki,
  • zmiana kontrastu,
  • oprawa graficzna serwisu oparta jest na stylach.

Zmiana rozmiaru strony:

Graficzne przeglądarki internetowe umożliwiają powiększenie lub pomniejszenie widoku wyświetlanej strony. Aby powiększyć tekst należy wybrać odpowiednią kombinację klawiszy:

  • Firefox, Chrome, Internet Explorer:
    • [CTRL] oraz [+] aby powiększyć widok
    • [CTRL] oraz [-] aby pomniejszyć widok
  • Opera:
    • [SHIFT] oraz [+] aby powiększyć widok
    • [-] aby pomniejszyć widok

W najwyżej na stronie umiejscowionym menu znajdują się pomocne opcje: Zmiana rozmiaru czcionki, zmiana kontrastu.

Skróty klawiszowe

Serwis nie jest wyposażony w skróty klawiaturowe, które mogły by wchodzić w konflikt z technologiami asystującymi (np. programy czytające), systemem lub aplikacjami użytkowników.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Tomasz Siwiec — mejlowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 81 880 88 03.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 14 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej instytucji:

  • Tomasz Siwiec — Prezes Zarządu,
  • Adres: ul. Głowackiego 43, 24-170 Kurów,
  • mejl: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kurowie — ul. Głowackiego 43, 24-170 Kurów

Do budynku prowadzi wejście od strony południowej z poziomu chodnika. Budynek jednokondygnacyjny.

Dla osób na wózkach dostępne są wszystkie pomieszczenia.

Na parkingu brak wyznaczonego miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnościami.

Brak toalet przystosowanych dla osób z niepełnosprawnościami.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

W budynku nie można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego.

Informacja o publikacji dokumentu
Ostatnio modyfikował: Administrator ZUK Kurów
Data ostatniej modyfikacji: 2025-03-31 21:27:05
Opublikował: Administrator ZUK Kurów
Data publikacji: 2020-09-27 22:43:53
Odsłon: 1097
Dziennik zmian

Kontakt

Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Dane kontaktowe
Zakład Usług Komunalnych

ul. Głowackiego 43
24-170 Kurów

tel./fax (81) 880 88 03
tel. (81) 880 88 04
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Biuro Obsługi Klienta, Sekretariat

Renata Wiejak

tel. (81) 880 88 03-04 wew. 1
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prezes Zarządu

Tomasz Siwiec

tel. (81) 880 88 03-04
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Główna Księgowa

Agnieszka Szymańska

tel. (81) 880 88 03-04 wew. 4
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kadry, Płace, BHP

Małgorzata Mordel

tel. (81) 880 88 03-04 wew. 7
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Składowisko odpadów

Kamil Maziarz

kom. 600 031 702
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wodociągi i Kanalizacja

Aleksandra Krajewska

tel. (81) 880 88 03-04 wew. 8
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zaopatrzenie, Usługi, Transport

Łukasz Śmich

tel. (81) 880 88 03-04 wew. 3
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Oczyszczalnia ścieków

Krzysztof Kruszewski

kom. 537-966-640
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informacja o publikacji dokumentu
Ostatnio modyfikował: Administrator ZUK Kurów
Data ostatniej modyfikacji: 2025-04-07 13:52:04
Opublikował: Obsługa Bip
Data publikacji: 2012-01-10 14:03:37
Odsłon: 14923
Dziennik zmian

Instrukcja obsługi

Szanowny Użytkowniku Biuletynu Informacji Publicznej,

Zgodnie z Ustawą o dostępie do informacji publicznej oraz rozporządzeniem MSWiA w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej udostępniamy instrukcję obsługi stron Biuletynu, którą właśnie przeglądasz.

Dostęp do BIP podmiotu możliwy jest przez:

  • wpisanie do przeglądarki internetowej adresu Biuletynu Informacji Publicznej Podmiotu,
  • przejście ze strony głównej biuletynu www.bip.gov.pl do biuletynu Podmiotu,
  • przejście ze strony Podmiotu do biuletynu Podmiotu.

W górnej części strony www znajduje się banner podmiotu posiadającego przeglądaną strone BIP z nazwą podmiotu oraz z oficjalnym logiem Biuletynu Informacji Publicznej. Wybierając logo BIP, można przejść na stronę główną Podmiotu Biuletynu Informacji Publicznej. Menu w górnej części serwisu umożliwia również przejście do głównej strony Podmiotu ("Strona internetowa ZUK Kurów") oraz strony głównej BIP prowadzonej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji ("bip.gov.pl"), "Instrukcji obsługi" korzystania z biuletynu oraz "Mapę strony", wybierając odpowiednie odnośniki, które znajdują się w prawej dolnej części BIP.

W górnej części serwisu znajduje się również wyszukiwarka odwiedzającego serwis. Wpisując w niej odpowiednie słowo lub jego fragment, serwis zostanie przeszukany pod kątem obecności tej frazy. Wszystkie dostępne w serwisie frazy zostaną wyświetlone. Aby zapoznać się z zawartością wyników wyszukiwania, proszę kliknąć na dany wynik.

W lewej części serwisu znajduje się menu przedmiotowe biuletynu. Znajdziecie Państwo w nim odnośniki do informacji, jakie dany podmiot jest zobowiązany udostępniać do publicznej informacji. W polu Redakcja Biuletynu bądź Kontakt znajdują się wymagane rozporządzeniem informacje na temat zespołu redakcyjnego Biuletynu.

W dolnej części lewego menu znajduje się „Logowanie” zarezerwowane jedynie dla osób uprawnionych posiadających odpowiednie identyfikatory wewnętrzne i hasła. Wszelkie próby nieautoryzowanego zalogowania się do serwisu są monitorowane i zapisywane we właściwych logach. Przypominamy, że zgodnie z obowiązującym prawem, nieautoryzowany dostęp do informacji jest karalny. "Kto bez uprawnienia uzyskuje informację dla niego nie przeznaczoną, otwierając zamknięte pismo, podłączając się do przewodu służącego do przekazywania informacji lub przełamując elektroniczne, magnetyczne albo inne szczególne jej zabezpieczenie, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2" art. 267 §1 n.k.k.

Główna cześć serwisu zlokalizowana w prawej części ekranu. Prezentowane są w niej artykuły i podstrony oraz załączniki w postaci plików z danymi lub zdjęć. Właśnie za pomocą tych instrumentów strona podmiotowa BIP udostępnia poszczególne informacje. W dolnej części każdego artykułu znajduje się "Rejestr zmian". Klikając "Rejestr zmian" otrzymacie Państwo informacje kto i kiedy modyfikował artykuł, a także dostęp do poprzednich wersji tego artykułu. Artykuły mogą być prezentowane w pełnej lub skróconej formie. Aby obejrzeć pełny tekst artykułu prezentowanego w formie skróconej, proszę kliknąć w strzałki >> obok napisu "więcej". Na każdej stronie BIP znajdują się następujące elementy:

  • tzw. ścieżka informująca użytkownika o miejscu, w którym Użytkownik aktualnie się znajduje,
  • tytuł strony, na której aktualnie znajduje się użytkownik,
  • przycisk umożliwiający podgląd zmian,
  • przycisk umożliwiający druk artykułu,
  • treść merytoryczna biuletynu,
  • informacje o redaktorach oraz o dacie publikacji i aktualizacji każdej podstrony biuletynu,
  • licznik odsłon konkretnej strony biuletynu oraz rejestr zmian.

Do przeglądania strony zalecamy przeglądarkę Microsoft Internet Explorer w wersjach 8.xx, Mozilla Firefox 3.xx, Opera 10, Safari 4, Chrome 6 lub nowsze. Zalecana rozdzielczość to 1024 x 768 pixeli (lub wyższa). Mamy nadzieję, że serwis mBIP zapewni Państwu przyjazny dostęp do poszukiwanych informacji. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem serwisu prosimy o przesyłanie na adres Redakcji.

Informacja o publikacji dokumentu
Ostatnio modyfikował: Administrator ZUK Kurów
Data ostatniej modyfikacji: 2015-12-06 12:49:54
Opublikował: Administrator systemu
Data publikacji: 2014-12-18 09:29:54
Odsłon: 2259
Dziennik zmian

Redakcja BIP

Tomasz Siwiec

tel. (81) 880 88 03-04 wew. 22
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informacja o publikacji dokumentu
Ostatnio modyfikował: Administrator ZUK Kurów
Data ostatniej modyfikacji: 2018-03-09 21:20:07
Opublikował: Administrator ZUK Kurów
Data publikacji: 2015-12-06 11:58:40
Odsłon: 4747
Dziennik zmian